• darkblurbg
    Onze Service Game:
    bewezen format en toch 100% maatwerk!
  • darkblurbg
    Onze Quizzical:
    aan de slag met het toetsen, toepassen en toevoegen van kennis en vaardigheden
  • darkblurbg
    Onze learning-events:
    innovatief, inspirerend, interactief, interessant en immersief

Een leerevenement is een mooie gelegenheid om collega's weer eens te spreken, nieuwe tools om te bekijken en diverse keynotes en workshops te volgen. Learning events zijn leuk en leerzaam om mee te maken omdat fun en content aan elkaar wordt gekoppeld.

Afhankelijk van de aanleiding, de uitdaging en de doelstelling maken wij een opzet voor een van meerdere workshops, danwel het concept en format voor het gehele leerevenement van begin tot het einde. Daag ons uit en je zult versteld staan ​​van het resultaat!

Het organiseren van een leerevenement, in welke vorm dan ook, vergt veel aandacht en toewijding. Met ons aan jullie zijde worden alle ideeën en doelstelling (en) tot een uniek en krachtig concept gebundeld.

Wij vertalen jullie gedachten in een inspirerend evenement, waarbij alle details in de juiste balans op elkaar zijn afgestemd. Onze ervaring beslaat alle disciplines en onderdelen van een leerevenement, van uitnodiging tot goodiebag en het gehele programma daartussen. Voor jullie betekent dit totale ontzorging met één aanspreekpunt.

Productintroductie

Bij een succesvolle productintroductie komt veel kijken en er hangt ook veel. Want niet alleen jullie klanten moet enthousiast worden, maar uiteraard eerst ook jullie verkoopteams. We gaan op een creatieve manier aan de slag met productkennis, met de bijbehorende klantdoelgroepen en de vaardigheden en USP's om de concurrentie te kunnen verslaan. Deze mix combineren wij in speelse concepten waarin leren en plezier centraal staan. Variërend van één maatwerk workshop tot het verzorgen van de complete productintroductie voor alle verkopers volgens een bijzonder concept, inclusief de spectaculaire opening en alle workshops, we zijn er helemaal thuis in.

Merkbeleving

Merkbeleving wordt bepaald door álle momenten waarop klanten van prospects in contact komen met bedrijf van product, bedoeld en onbedoeld. Ieder contact met een klant is een kans te laten zien wie je bent als organisatie: een moment waarop je het verschil kunt maken. Meestal is niet exact bekend hoe vaak, waar en op welke manier klanten met jullie in aanraking komen en hoe het contact op die momenten precies verloopt. Daarom is het belangrijk dat alle medewerkers goed snappen waar jullie merk (organisatie) voor staat; wat is jullie verhaal en hoe maken jullie het verschil?

Dit evenement is opgebouwd uit een aantal unieke en interactieve werkvormen, volledig afgestemd op jouw organisatie. De deelnemers worden meegenomen in het belang van een positieve merkbeleving, ze snappen wat een merk succesvol maakt en ze kunnen verwoorden waar het eigen merk voor staat.
Ook ideaal als onboardings-programma voor nieuwe medewerkers.

Klantengame

Speciaal voor de medewerkers met de klantcontacten hebben wij een klantengame ontwikkeld. Een interactieve training in ludieke spelvorm, waarbij per tafel maximaal 8 deelnemers in een 4-tal duo's de game spelen onder begeleiding van 1 spelmaster.

Gedurende het spel komen de spelers een veelheid aan klantsituaties en vraagstukken tegen, die zo goed mogelijk beantwoord, behandeld of dienen te worden. Hiermee kunnen gunpunten worden gewonnen en verloren. Het winnende team heeft de meeste wapenpunten aan het einde van de speeltijd. Alle deelnemers gaan naar huis met nieuwe inzichten en actiepunten, die direct in de praktijk toegepast kunnen worden.

Vragend

Uitgangspunt is de verbinding tussen (vak) kennis / inhoud / educatie en een interactieve, competitieve en speelse werkvorm, waarin dit alles wordt gebracht. Wil je leren kan een feestje zijn! We gaan aan de slag met het toetsen, toevoegen en omzetten van kennis en informatie naar verkoop argumenten geschikt voor klanten.

In plaats van de standaard training of workshop gaan we voor een andere aanpak: de Quizzical. Dit is een combinatie van quiz en workshop, waarin de kennis van de deelnemers centraal staat. Kennis die we gaan bundelen in argumenten en die we gericht inzetten om klanten te overtuigen. Een Quizzical is altijd maatwerk en wordt verzorgd door de quizmaster en de trainer.