Advies ... en dan training

Het begint met een goed gesprek; open en eerlijk. Op welk niveau bevindt zich het verkoop- en serviceproces in de organisatie? Wat is de realiteit en wat is de wensgedachte? Wat zijn de ambities en wat zijn de prioriteiten? Wij leggen graag samen met jullie de vinger op de zere plek. Wat zijn de oorzaken en waar liggen de kansen? Onze kritische analyse is een gezamenlijk proces waarin we eerst samen hardop denken. Zo komen we tot een gedegen advies, dat wij uiteraard in een duidelijk voorstel uitwerken.

Nodig ons uit voor een goed gesprek. Inspirerend, verhelderend en doelgericht. Of kom een ​​lekkere kop koffie bij ons drinken. Je vindt ons centraal in Nederland aan de mooie Linge.

 

Service Centrum | Myrthe, Manon & Esther | service@hetklantenbedrijf.nl

Directie | Josephine Spaan | josephine@hetklantenbedrijf.nl

 

Oprichter Josephine Spaan komt uit een grote ondernemersfamilie en is altijd al gefascineerd door succesvolle organisaties. Organisaties die binnen zeer competitieve branches zorgen ervoor dat ze niet alleen klanten krijgen en houden, maar die hun klanten transformeren naar fans. En daarin maken wij graag samen met jullie het grote verschil!

 

© LodewijkFotografeert

Ik ben benieuwd met welke ambities en voorbeelden jullie bezig zijn; bel of mail mij gerust.
Op naar meer klanten & meer fans!