• darkblurbg

Het Klantenbedrijf is met name actief in de commerciële wereld van de automotive, retail, vrije tijd, banken en zakelijke dienstverlening.

Laat je inspireren door onderstaande referenties van onze zeer gewaardeerde opdrachtgevers.

 

“Afgelopen jaar hebben wij met ons gehele Onderdelendienst-team deelgenomen aan het inhouse kwalificatieprogramma Medewerker Binnendienst NORA. Als je ziet waar we stonden, voordat we startten met dit Next Level traject en waar we nu staan, dan ben ik echt trots wat we hebben geleerd en wat we hebben bereikt! Mijn dank aan de Klantenbedrijf trainers Suzanne en Ellen voor de geweldige trainingen! En het ondersteunende backoffice-team Margot en Josephine voor de strakke organisatie.  Absoluut een aanrader dit traject!"

Leo den Os | Partsmanager A-Point

 

Samen trainen en het direct in de praktijk brengen, met een schitterend gevuld scorebord als resultaat. Wie wil dat nu niet? Voor onze deelnemende Ford-teams was dit de korte samenvatting van het Private Sales Event. Twee Belboostavonden gingen vooraf aan de zaterdag waarop het moest gebeuren. Iedere verkoopadviseur startte deze Private salesdag met 8 concrete afspraken. Met een gemiddelde conversiescore van 50 procent van afspraak naar order was dit voor alle teams een topdag! Team Klantenbedrijf, dank voor de enthousiaste training en begeleiding!"

Gerbrand Reijnoudt | Divisiedirecteur Broekhuis Holding

 

“In samenwerking met het Klantenbedrijf hebben we een onboarding programma ontwikkelt voor de CUPRA Specialist's. Met een zeer korte doorlooptijd heeft het Klantenbedrijf buitengewoon werk geleverd. Wat een fantastisch team professionals die continu met het einddoel voor ogen blijven werken en niet schromen het anders te doen. Van begin tot eind is alles zeer goed georganiseerd. Een hele fijne samenwerking met een prachtig resultaat. Hartelijk dank."

Fabian Dijkman | Trainingsmanager Pon Academy

 

"We wilden meer diepgang in de kennis over elektrisch rijden bij onze mensen. Wij hebben het Klantenbedrijf gevraagd mee te denken om een passende training samen te stellen. Het waardevolste resultaat is dat we het kennisniveau in een korte tijd op een hoger niveau hebben gebracht waardoor onze mensen met meer kennis, overtuiging en overredingskracht klanten kunnen helpen. Trainer Julie heeft bij ons aangetoond dat ze met haar kennis, enthousiasme en coachvaardigheden in staat is zeer taaie materie te kunnen overbrengen".

Frank Joosten | Pala Group BMW en MINI

 

“Het gehele personeel en de directe omgeving zijn enthousiast over de trainingen die het Klantenbedrijf voor ons heeft verzorgd. Niet alleen de kick-off werd zeer goed ontvangen, maar het gehele traject van meerdere sessies is bijzonder begeleid. Reden te meer voor ons om weer een volgend traject met het Klantenbedrijf op te starten. Met tevreden werknemers krijg je tevreden klanten!"

Vincent Bons | Boveko Bedrijfsverzekeringen

 

het Klantenbedrijf heeft twee zeer geslaagde Electrifying Expierence georganiseerd voor onze klanten op onze vestigingen in Tiel en Nijmegen. Het was echt uitstekend geregeld, van draaiboek tot voorbespreking, van materialen tot en met de uiteindelijke events. Klanten vonden het verhaal zeer interessant, leerzaam, inspirerend, helder en to-the-point. Knap hoe jullie alles objectief én in Jip & Janneke taal aan bod hebben laten komen in die ca. 75 minuten. Het waren TOP avonden, absoluut een aanrader voor alle collega dealers!"

Bob Willemsen | Mulders Autogroep


"Voor onze dagelijkse praktijk zijn trainingen van grote waarde. Niet alleen voor cliënt benadering en cliënt contact, maar ook voor de advisering en begeleiding van cliënten. De Insights trainingen geven een helder inzicht in de wijze waarop partijen onderling communiceren, hoe zij op elkaar reageren en hoe zij zich in bepaalde situaties (zullen) gedragen. De daarbij behorende valkuilen snel aan het licht, zodat hierop adequaat geanticipeerd kan worden. Op teamniveau hebben de trainingen onze organisatie een boost gegeven. Kortom: complimenten over de aanpak en inhoud van de trainingen van het Klantenbedrijf!

Govert-Jan Hoogenboom | Bethe & Hoogenboom Netwerk Notarissen

 

“Het volgende trainingsbedrijf wat zich meldt ... en dan trainen met uitsluitend vrouwen in de autobranche? Gaat dat wel goed komen? Opvallend is dat ze niet alleen maar ook figuurlijk in beweging krijgen maar ook in beweging houden. Niet eens een training van een aantal dagdelen, een verhaal houden en weer wegwezen, maar meer een begeleid confronteren met de zaken die nog beter kunnen door een coaching on the job. Inmiddels heeft het Klantenbedrijf maatwerk trainingen geleverd voor Sales, Aftersales, Parts en ons KCC. "

Huib van Driel | Broekhuis Holding

 

“Inmiddels is het hele team gecertificeerd door het Klantenbedrijf en hebben we de hele afdeling van het Customer Service Center van Stern5 het trainingstraject doorlopen ontmoet. We hebben in groepsverband geleerd, geoefend en bepaalde opdrachten uitgewerkt. Van gesprekstechnieken, LSD, DISC, commerciële bellen, call-sheets tot coaching on the job. Supertof! Mooi resultaat behaald op individueel vlak voor alle deelnemers en als team. En we hebben goede handvatten om alles te borgen. Trainingen van het Klantenbedrijf zijn zeer zeker aan te bevelen. "

Mariska Sibbing | Stern5

 

“Alle accountmanagers Fleetsales waren zeer positief over de opleiding Succesvol Acquireren. “Hier hebben we wat aan” kreeg ik terug. Dat is toch waar we het voor doen! Complimenten. "

Ludo de Mots | Ford Nederland BV

 

"Al bij de Rabobank heb ik het Klantenbedrijf leren kennen. Met veel plezier heb ik hen vanuit mijn rol bij HR later ook bij Obvion en zijn nu één van onze preferred supplier. Ook hier zijn we zeer tevreden over de dienstverlening die zij leveren. Ze Uitgebreide aandacht aan het helder krijgen van de leervraag en er wordt gewerkt met zeer vakkundige en enthousiaste trainers. Ook qua planning en organisatie de trajecten prettig. Wat dat betreft is het een partij die zelf uitdraagt ​​met zij traint!   

Suzanne de Kok | Obvion NV

 

"In een tijd waarin het steeds moeilijker is om goed personeel te vinden en te behouden het Klantenbedrijf ons met hele gerichte en bovenal leuke trainingen. Hierdoor krijgt ons team veel nieuwe inzichten, groeien en verbeteren we met z'n allen, maken we organisatie ras concrete nieuwe afspraken en is iedereen enthousiast betrokken. Naast de trainingen zetten we het Klantenbedrijf ook in bij onze zoektocht naar nieuwe medewerkers, dankzij de persoonlijke 'Insights Discovery' profielen weten we of we met de juiste kandidaten in gesprek zijn. "

Dennis Kuiper | Van Ekeren Kuiper Woning- en Bedrijfsmakelaars

 

“Wij werken al lang samen met het Klantenbedrijf en hebben vele trainingen en workshops door hun laten verzorgen. Ze hebben veel ervaring binnen de Automotive, waardoor ze professionele gesprekspartners zijn. Ze weten goed te vertalen wat wij willen en bedoelen, waardoor de trainingen goed in elkaar zitten. In de omgang ervaren wij als positief, enthousiast, flexibel en betrouwbaar. En ook de back-office heeft altijd alles goed geregeld. Kortom, fijne club! "

Pim Bleijenberg | Stellantis Academy

 

"Al vaak gebruik gemaakt van de trainingen van het Klantenbedrijf. De persoonlijke noot en het enthousiasme van Josephine en haar team zorgen voor elke keer weer voor dat we er in slagen om onszelf weer een stukje beter te maken!"

Wouter-Jan Mulders | Mulders Autogroep

 

“Het Klantenbedrijf en Opel zijn een perfecte match. Wij verwachten bij trainingsprogramma's doorgaan met creativiteit, vernieuwing en een dosis enthousiasme om de doelgroep te overtuigen. Het Klantenbedrijf weet hier perfect op in te spelen en ons te blijven verrassen met op maat gemaakte trainingen, die goed aansluiten op de vergelijkbaar die we als merk hebben. Het team van Het Klantenbedrijf weet er iedere keer een feestje van te maken. "

Annemarie van Merrienboer | Opel Nederland

 

“Het Klantenbedrijf heeft voor alle medewerkers een mooi Hospitality maatwerktraject in onze bankhal verzorgd. Ik werd als opdrachtgever uitstekend betrokken, wat resulteerde in een trainingsopzet, die uitstekend aansloot bij de behoefte op de werkvloer. De trainingen waren energiek, inspirerend en goed georganiseerd. Regelmatige evaluatiemomenten gaven mij als teamleider de juiste tools voor verdere sturing. "

Douwe van Dijk | Rabobank Noordenveld West Groningen

 

“Het Klantenbedrijf weet zich echt te verdiepen in ons merk en onze klanten. Met hun aanpak en manier van trainen weten ze zaken in beweging te zetten. Dat doen ze met veel passie, energie en enthousiasme. En dat komt over en werkt aanstekelijk. Een waardevolle zakenpartner dus! "

Lex van den Elsen | Louwman & Parqui BV

 

“De twee Customer Experience dagen voor ons hele dealernetwerk in het Media Plaza in Utrecht waren fantastisch! Hartelijk dank aan het hele Klantenbedrijf team voor jullie professionele weergave, enthousiasme en creativiteit. Samen hebben we van dit evenement een groot gemaakt en hebben we ŠKODA weer op onze eigen wijze maar oh zo leuke manier neergezet. "

Jetse de Vries | ŠKODA Nederland

 

“Namens de gehele directe T&O van het Rijksvastgoedbedrijf, het projectteam T&O dag en in het bijzonder namens onze directie wil ik jullie bedanken voor het delen van jullie kennis, het leggen van verbinding en het zijn van een inspiratiebron op de T&O dag. Wij kijken terug op een geslaagde dag! "

Tara Dekker | Rijksvastgoedbedrijf

 

“Met veel plezier kijken wij terug op de Customer Satisfaction Drive. Het heeft ons geprikkeld om bepaalde dingen toch weer anders te doen en onze klanten anders te benaderen. Hartelijk dank en graag tot ziens! ”

Jan Cluistra | Cluistra Nieuwegein BV

 

“We kijken terug op een zeer geslaagde dag. Hartelijk dank voor de inspirerende hospitality-training voor al onze adviseurs. Een aanrader! ”

Jeanette Turksma | Rabobank Noordenveld West Groningen

 

“Voor de introductie van ons nieuwste model waren we op zoek naar een andere vorm van trainen, waarbij de bijbehorende klantendoelgroep centraal staat. Het Klantenbedrijf is een bijzonder creatief concept gekomen en alle dagen zijn er met veel energie en enthousiasme training gegeven aan het gehele Opel netwerk. De deelnemers hebben de training met bovengemiddelde cijfers. Deze samenwerking smaakt dus zeker naar meer! ”

Annemarie van Merrienboer | Opel Nederland

 

“Jullie training 'Commercieel Telefoneren' voor alle verkopers, waarbij het benaderen van (oud) klanten met aflopende financiering centraal stond, was uitstekend: praktisch, to-the-point en direct inzetbaar. Complimenten! "

Luc Griffioen | FCA Capital Nederland

 

“Corso bellissimo, molto utile, coinvolgent, una spinta per migliorare ancora. Prachtige training voor onze Nederlandse callagents, zeer nuttig, boeiend tot het einde, een 'boost' om wéér te verbeteren! ”

Eveline Hubertse | Fiat Group Italië

 

“Het leerevent voor alle V&S adviseurs 'Terug naar de toekomst' was XLLL: X-tra Leerzaam, Leuk en met veel LOL. Het geheim: een enthousiast team van trainers en acteurs van het Klantenbedrijf, een hele goede voorbereiding met veel afstemming en grote herkenbaarheid voor de deelnemers. Kortom een ​​aanrader! ”

Anouk Klinkers | Rabobank Westelijke Mijnstreek

 

“Complimenten voor de prachtige evaluatie-cijfers van de 2-daagse verkooptrainingen voor onze junior verkopers. De presentatie was top verzorgd en de inhoud mooi op ons merk afgestemd. Klasse gedaan! ”

Lex van Elsen | Louwman & Parqui BV

 

“Zeer bedankt voor jullie inzet; de mannen hebben de Leiderschapsboost als buitengewoon positief ervaren, ook de sceptici onder hen. Gewoon top !!! ”

Chris van Tijen | Vireo Auto BV

 

“We scoorden al heel hoog in klanttevredenheid, maar sinds de workshop 'Verras je klant' gaat het nog beter. Alle medewerkers hebben het nu regelmatig over de 'wauw-factor'. Mooi hoe het Klantenbedrijf het op maat heeft gemaakt. Top Workshop! "

Arie Pieter Veldhoen | Monitorgroep

 

“Om meer reserveringen uit onze aanvragen te krijgen was Ardoer op zoek naar een training voor haar receptionisten en telefonisten. Het Klantenbedrijf heeft een goede samenspraak met Ardoer een uitstekende opleiding ontwikkeld. 40 deelnemers hebben deelgenomen aan dit zeer succesvolle trainingstraject. De aandacht die het Klantenbedrijf hieraan gegeven heeft was ver boven verwachting! "

Geert Boskaljon | Ardoer Recreatieparken

 

“Hartelijke dank aan het gehele Klantenbedrijf-team voor de leuke samenwerking en de goede workshops. Hierdoor was de introductie van ons nieuwste model een zeer geslaagd event! Tot gauw! "

Kristel Boehrer | Opel Nederland

 

“De Aftersales Service Game 'Klanten Vertellen' is een schot in de roos! Nog niet eerder is een training zo interactief geweest. Deelnemers worden met de minuut competitiever, waarbij de maximale klantentevredenheidscore gerealiseerd wordt. Klantenbedrijf, onze wensen zijn ruimschoots overtroffen, jullie krijgen een 10 voor de uitvoering ”

William Brouwer | FCA Netherlands BV

 

"Hartelijk dank voor de fantastische 4 dagen EV Sales Experience in België. De opleiding werd door het gehele dealernetwerk als zeer positief ervaren, met reacties als: ik voel mij nu veel beter gewapend, ik heb een andere blik op EV gekregen, deze training gaat mij zeker helpen, etc.

Dikke pluim aan jullie ganse team, top! "

Guy Haesendonck | Hyundai BeLux