• darkblurbg

Hoe kunnen we met meer gemak en plezier onze klanten zo blij maken dat ze bij ons blijven terug komen?

Onze service-trainingen zijn zo ontwikkeld dat medewerkers hun vaardigheden, houding & gedrag en kunnen verbeteren om klanten nog beter te bedienen. Hierdoor niet alleen de klanttevredenheid en klantloyaliteit, maar ook de omzet en de winstgevendheid.

Hospitality training

Zaken als klantgericht werken, een houding van ‘de klant is koning’ en de klant zien en welkom heten, moeten vanzelfsprekend zijn of worden. Werken vanuit de klant, waarbij iedereen doordrongen is van de noodzaak om te handelen vanuit de klantbeleving.
Aan de slag met alle hospitality details, die voor klanten hét verschil maken.

Klantgerichtheid

Wat is het belang van goede klantrelaties en wat is er nodig om deze klantrelatie te ontwikkelen? Hoe kan de bijdrage van de medewerkers positieve waarde toevoegen voor de klant? Praktisch en interactief aan de slag met communicatie, relatie, processen en klachtenbehandeling binnen de complete klantenreis.

Verras je klant

Wie bepaalt of jullie bedrijf een succes is of niet? En wie bepaalt of het een succes blijft? Juist: jullie klant! In deze training staat - hoe kan het ook anders - jullie klant centraal. Het geheim van de zeven gouden regels voor het omgaan met klanten wordt onthuld… Hoe moet je omgaan met klanten? Hoe behoud je bestaande klanten? Hoe maak je van je klant een fan? Na afloop direct aan de slag met het verbeteren van de klantgerichtheid, zodat jullie uniek zijn in de ogen van de klant.

Gastvrijheid: daar zorg ik voor!

Tijdens deze ontleden training ontmoetten we de deelnemers alle gastvrijheidsmomenten die er zijn en hoe ze deze optimaal voor zich laten werken. We hanteren hierbij het speciale gastvrijheidsmodel van het Klantenbedrijf: van bezoeker, naar gast, naar klant, naar fan! Deze 4-dimensionale aanpak verrijkt elke medewerker, die nu niet vanuit het 1-dimensionale klant denken handelt.

NPS in actie

Onderzoek toont aan dat Promotors trouwe klanten zijn, meer producten of diensten afnemen en hun leverancier vaker aanbevelen aan een bekende. Promotors zorgen voor 'meer omzet en winst'. Maar wat vraag dit van ons? Wat willen klanten nu écht? Waarom eigenlijk eigenlijk? Wat is de uitdaging waar we voor staan ​​en wat vraagt ​​dit van jou?

Onderscheidende klantbeleving

Onderscheidende klantbeleving is dé manier om een ​​emotionele verbinding met klanten te ontwikkelen. Bedrijven die in de praktijk de juiste klantbeleving bieden, bouwen aan hun merk en groeien meer organisch. In deze training leren medewerkers zich te verdiepen in de aankoopbeleving van hun klanten, waardoor ze deze beter kunnen verbeteren beïnvloeden!

Van klacht naar kans

Een klacht is een kans om aan te tonen, dat we ook klaarstaan ​​als het misgaat. Wordt de klacht écht goed opgelost, dan ontstaat een vertrouwensrelatie, die nog beter is dan voor de klacht. Aan de slag met leren ombuigen van klachten naar positieve actie. De klantrelatie verbetert en bovendien zal die tevreden klant hier lovend over spreken.

Eigenaarschap

Om een ​​9+ organisatie te kunnen zijn, zijn er medewerkers nodig, die niet alleen gemotiveerd zijn, maar ook wendbaar en flexibel. Daarnaast moeten ze positieve energie en zelfvertrouwen uitstralen en verantwoordelijkheid in hun werk tonen. En het liefst nog een beetje extra, waaronder ondernemerschap en vitaliteit. Oftewel mensen, die eigenaarschap tonen. Tijdens deze training gaan we actief aan de slag met het creëren van een mindset, die het mogelijk maakt, dat medewerkers eigenaarschap voelen en nemen over hun eigen houding, gedrag en communicatie.

Situatie de baas

Bonje, mot, moeilijkheden, ruzie, onenigheid, conflict, verdeeldheid; oftewel heibel! Hoewel dit niet altijd even plezierig is, komt het regelmatig voor. Belangrijk is, dat uw medewerkers met de klantcontacten effectief om kunnen gaan met klachten en conflictsituaties. Tijdens deze training leren zij om conflicten te voorkomen en uit de weg te helpen!