• darkblurbg

Accountmanager zijn zelf verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van klantrelaties.

Maar hoe kan dit effectiever, efficiënter, resultaatgerichter, strategischer, empathischer en pro-actiever?

De hedendaagse accountmanager dient naast gedegen kennis van de markt, producten en diensten, ook in staat te zijn om op strategisch niveau mee te denken met klanten en de vertaalslag te maken tussen externe vraag en interne mogelijkheden. Waarom? Omdat de markt dit vraagt!

Sales-in-zicht

Sales-in-zicht is hét salesspel, dat op een originele manier, snel en gegarandeerd haarscherp inzicht geeft in wat jullie nu kunnen doen om het salessucces te vergroten. Eerst analyseren we de kern van het probleem, voordat we doorschakelen naar de oplossing. Aan de hand van concrete vragenkaartjes en een ingenieus spelbord wordt het verband zichtbaar tussen de pijlers van succesvol ondernemen en de huidige resultaten.

Succesvol acquireren

Goede acquisitie leidt altijd tot concrete afspraken. En dat is waar het om draait. Uit ervaring blijkt, dat acquisitie pas leuk wordt wanneer je succes hebt. Dus: aan de slag met een winnende mindset de juiste voorbereiding, een ambitieus doel, pakkende openingszinnen en het goed kunnen tackelen van weerstand. Op naar een volle agenda!

Persoonlijke verkoopgesprekken

De accountmanagers leren invloed te hebben op de besluitvorming van de klant en ontwikkelen hun vraag-, doorvraag- en luistertechnieken, waardoor ze de commerciële gesprekstechnieken naar een hoger niveau tillen. Ze zijn daardoor in staat om op een professionele, gestructureerde wijze een verkoopgesprek te voeren.

Verkopen aan DGA’s & CEO’s

Aan de slag met de beste aanpak voor business-to-business zaken doen op hoog niveau! Want hoe beter je snapt wat deze ondernemer of baas wil, hoe gemakkelijker het is om ideeën en aanbod gepositioneerd te krijgen. Hierdoor wordt de order conversie rate verhoogd en de benodigde salestijd verkort. Win-win!

Social selling met LinkedIn

LinkedIn wordt door ruim 7 miljoen Nederlanders gebruikt, waarvan circa 400.000 dagelijks. Het is dé manier om in contact te blijven met je zakelijke netwerk. En LinkedIn kan veel waarde toevoegen in het leggen van nieuwe contacten en het binnenhalen van nieuwe klanten. In deze training leer je hoe je nieuwe prospects selecteert, hoe je het eerste contact legt en de verbinding aangaat. Uiteraard met als basis een professioneel eigen profiel.

Netwerken

Succesvol netwerken is een ‘must’ voor accountmanagers die in business-to-business zitten. Bijvoorbeeld tijdens speciale events, meetings, beurzen of andere zakelijke gelegenheden. Voor sommigen is dit een automatisme, maar de meesten moeten dit gewoon leren, ervaren en doen. Aan de slag met jezelf doelgericht profileren en ‘functioneel opvallen’

Beurstraining

Hoe zet je het beursteam op scherp? En hoe krijg je meer pro-activiteit en betere gesprekken, zodat er meer leads gegenereerd worden? Door een gezamenlijke focus op de beursdoelstelling. En door echt contact te maken, slimme kwalificatievragen, specifieke argumentatie technieken en al onze bewezen do’s en don’ts voor een beter beursresultaat.

Personal Excellence’ Insights Discovery

Vind de acquisitie-, onderhandel- en relatiebeheerstijl die bij je past! Tijdens deze training krijgen de accountmanagers inzicht in hoe ze accounts kunnen beheren zonder het gevoel te hebben zich in allerlei bochten te moeten wringen. Ze ontwikkelen hun persoonlijke en authentieke stijl, waardoor ze effectiever zijn en sneller bouwen aan klantrelaties.