• darkblurbg

Het Klantenbedrijf is met name actief in de commerciële wereld van de automotive, retail, leisure, banken en zakelijke dienstverlening. Laat je inspireren door onderstaande referenties van onze zeer gewaardeerde opdrachtgevers.

 

“Alle accountmanagers Fleetsales waren zeer positief over de training Succesvol Acquireren. “Hier hebben we wat aan” kreeg ik terug. Dat is toch waar we het voor doen! Complimenten.”

Ludo de Mots | Ford Nederland B.V.

 

“het volgende trainingsbedrijf wat zich meldt... en dan trainen met uitsluitend vrouwen in de autobranche? Gaat dat wel goed komen? Opvallend is dat ze deelnemers niet alleen letterlijk maar ook figuurlijk in beweging krijgen maar ook in beweging houden. Niet even een training van een aantal dagdelen, een verhaal houden en weer wegwezen, maar meer een begeleid confronteren met de zaken die nog beter kunnen middels o.a. coaching on the job. Inmiddels heeft het Klantenbedrijf maatwerk trainingen geleverd voor Sales, Aftersales, Parts en ons KCC.”

Huib van Driel | Broekhuis Holding

 

"Al bij de Rabobank heb ik het Klantenbedrijf leren kennen. Met veel plezier heb ik hen vanuit mijn rol bij HR later ook bij Obvion geïntroduceerd en zijn zij nu één van onze preferred suppliers. Ook hier zijn we zeer tevreden over de dienstverlening die zij leveren. Ze besteden uitgebreid aandacht aan het helder krijgen van de leervraag en er wordt gewerkt met zeer vakkundige en enthousiaste trainers. Ook qua planning en organisatie verlopen de trajecten prettig. Wat dat betreft is het een partij die zelf uitdraagt waarin zij traint!"   

Suzanne de Kok | Obvion N.V.

 

“Wij werken al lang samen met het Klantenbedrijf en hebben vele trainingen en workshops door hun laten verzorgen. Ze hebben veel ervaring binnen de Automotive, waardoor ze professionele gesprekspartners zijn. Ze weten goed te vertalen wat wij willen en bedoelen, waardoor de trainingen goed in elkaar zitten. In de omgang ervaren we ze als positief, enthousiast, flexibel en betrouwbaar. En ook de back-office heeft altijd alles goed geregeld. Kortom, fijne club!”

Bert van der Vegt | FCA Netherlands

 

“Het Klantenbedrijf en Opel zijn een perfecte match. Wij verwachten bij trainingsprogramma’s continue creativiteit, vernieuwing en een dosis enthousiasme om de doelgroep te overtuigen. Het Klantenbedrijf weet hier perfect op in te spelen en ons te blijven verrassen met op maat gemaakte trainingen, die goed aansluiten op de uitdagingen die we als merk hebben. Het team van Het Klantenbedrijf weet er iedere keer een feestje van te maken.”

Annemarie van Merrienboer | Opel Nederland

 

“Het Klantenbedrijf heeft voor alle medewerkers een mooi Hospitality maatwerktraject in onze bankhal verzorgd. Ik werd als opdrachtgever uitstekend betrokken, wat resulteerde in een trainingsopzet, die uitstekend aansloot bij de behoefte op de werkvloer. De trainingen waren energiek, inspirerend en goed georganiseerd. Regelmatige evaluatiemomenten gaven mij als teamleider de juiste tools voor verdere sturing.”

Douwe van Dijk | Rabobank Noordenveld West Groningen

 

“Het Klantenbedrijf weet zich daadwerkelijk te verdiepen in ons merk en onze klanten. Met hun aanpak en manier van trainen weten ze zaken in beweging te zetten. Dat doen ze met veel passie, energie en enthousiasme. En dat komt over en werkt aanstekelijk. Een waardevolle business partner dus!”

Lex van den Elsen | Louwman & Parqui BV

 

“De twee Customer Experience dagen voor ons hele dealernetwerk in het Media Plaza in Utrecht waren fantastisch! Hartelijk dank aan het hele Klantenbedrijf team voor jullie professionele inspanningen, enthousiasme en creativiteit. Samen hebben we van dit evenement een groot gemaakt en hebben we ŠKODA weer op onze eigen wijze maar oh zo leuke manier neergezet.”

Jetse de Vries | ŠKODA Nederland

 

“Namens de gehele directie T&O van het Rijksvastgoedbedrijf, het projectteam T&O dag en in het bijzonder namens onze directie wil ik jullie bedanken voor het delen van jullie kennis, het leggen van verbinding en het zijn van een inspiratiebron op de T&O dag. Wij kijken terug op een geslaagde dag!”

Tara Dekker | Rijksvastgoedbedrijf

 

“Met veel plezier kijken wij terug op de Customer Satisfaction Drive. Het heeft ons geprikkeld om bepaalde dingen toch weer anders te doen en onze klanten anders te benaderen. Hartelijk dank en graag tot ziens!”

Jan Cluistra | Cluistra Nieuwegein BV

 

“We kijken terug op een zeer geslaagde dag. Hartelijk dank voor de inspirerende hospitality-training voor al onze adviseurs. Een aanrader!”

Jeanette Turksma | Rabobank Noordenveld West Groningen

 

“Voor de introductie van ons nieuwste model waren we op zoek naar een andere vorm van trainen, waarbij de bijbehorende klantendoelgroep centraal staat. Het Klantenbedrijf is met een bijzonder creatief concept gekomen en alle dagen is er met veel energie en enthousiasme training gegeven aan het gehele Opel netwerk. De deelnemers hebben de training met bovengemiddelde cijfers beoordeeld. Deze samenwerking smaakt dus zeker naar meer!”

Annemarie van Merrienboer | Opel Nederland

 

“Jullie training 'Commercieel Telefoneren' voor alle verkopers, waarbij het benaderen van (oud) klanten met aflopende financiering centraal stond, was uitstekend: praktisch, to-the-point en direct inzetbaar. Complimenten!”

Luc Griffioen | FCA Capital Nederland

 

“Corso bellissimo, molto utile, coinvolgent, una spinta per migliorare ancora. Prachtige training voor onze Nederlandse callagents, zeer nuttig, boeiend tot het einde, een 'boost' om wéér te verbeteren!”

Eveline Hubertse | Fiat Group Italië

 

“Het learningevent voor alle V&S adviseurs 'Terug naar de toekomst' was XLLL: X-tra Leerzaam, Leuk en met veel LOL.Het geheim: een enthousiast team van trainers en acteurs van het Klantenbedrijf, een hele goede voorbereiding met veel afstemming en grote herkenbaarheid voor de deelnemers. Kortom een aanrader!”

Anouk Klinkers | Rabobank Westelijke Mijnstreek

 

“Complimenten voor de prachtige evaluatie-cijfers van de 2-daagse verkooptrainingen voor onze junior verkopers. De presentatie was top verzorgd en de inhoud mooi op ons merk afgestemd. Klasse gedaan!”

Lex van Elsen | Louwman & Parqui BV

 

“Zeer bedankt voor jullie inzet; de mannen hebben de Leiderschapsboost als buitengewoon positief ervaren, ook de eerdere sceptici onder hen. Gewoon top!!!”

Chris van Tijen | Vireo Auto BV

 

“We scoorden al heel hoog in klanttevredenheid, maar sinds de workshop ‘Verras je klant’ gaat het nog beter. Alle medewerkers hebben het nu regelmatig over de ‘wauw-factor’. Mooi hoe het Klantenbedrijf het op maat heeft gemaakt. Top Workshop!”

Arie Pieter Veldhoen | Monitorgroep

 

“Om meer reserveringen uit onze aanvragen te krijgen was Ardoer op zoek naar een training voor haar receptionisten en telefonisten. Het Klantenbedrijf heeft in goede samenspraak met Ardoer een uitstekende training ontwikkeld. 40 deelnemers hebben deelgenomen aan dit zeer succesvolle trainingstraject. De aandacht die het Klantenbedrijf hieraan gegeven heeft was ver boven verwachting! ”

Geert Boskaljon | Ardoer Recreatieparken

 

“Hartelijke dank aan het gehele Klantenbedrijf team voor de leuke samenwerking en de goede workshops. Hierdoor was de introductie van ons nieuwste model een zeer geslaagd event! Tot gauw!”

Kristel Boehrer | Opel Nederland

 

“De Aftersales Service Game 'Klanten Vertellen' is een schot in de roos! Nog niet eerder is een training zo interactief geweest. Deelnemers worden met de minuut competitiever, waarbij de maximale klantentevredenheidscore gerealiseerd wordt. Klantenbedrijf, onze wensen zijn ruimschoots overtroffen, jullie krijgen een 10 voor de uitvoering”

William Brouwer | FCA Netherlands BV

 

“De 'Klanten Vertellen' Servicegame is een zeer inspirerende, interactieve sessie die door de inhoud, presentatie en opzet uitermate effectief is”

Jeroen Wilborts | Klanten Vertellen BV